måndag 6 oktober 2008

Då hoppar jag!

"Att ta risker är att leva" (Elisabeth Lesser)

6 kommentarer:

Yogamamma sa...

Visst blir man lite beroende av Elisabeth Lesser?

Anonym sa...

Ditt fårkort var fint. Hur fick du tavlan att spegla sig så? Snart ses vi igen. Längtar. K

Anonym sa...

PS. Jag tog ett stort läskigt hopp med en gammal vän igår över en grej som jag gruvat över i veckor. Den som jag nämnde för dig för ett-par tre veckor sen. Tänkt på det vi kort sa om det där. Det var hemskt jobbigt, men det gick så himla bra att jag bara i farten tog ett mindre hopp med en till. Följden blev att jag inte hann jobba så mycket igår, men det var det värt att dra med jobb till landet i helgen. Mer risker. Mer sanning och mer ärlighet. DS. K

a n k i e f o n t ä n sa...

Tänker på lite på dig som hoppar i dag.

a n k i e f o n t ä n sa...

Nej, men ojsan vad många på det blev. Sänder lite tänk till K också när jag läser om dina hopp.

Uttrycksrum sa...

Y, I like her very much.

K, franka hopparen! Modigt att hoppa så i vänskap! Längtar också efter att ses. Ang fårfotot, jag såg bara fönstrets spegelbild i tavelglaset och fotade den.

A, tack för tankar!

KRam och tack för era kommentarer