fredag 28 november 2008

Dream on

Galen människa - med någon form av släktskap, kan det vara möjligt? - har skickat mig många roande sms om att testa nya... fenomen här i livet, våga sig på... Allt är OK i fantasins land, va?

Ska bli himla kul att gå på fest imorgon, svänga på höfterna. Känner redan musiken i kroppen.

Boken jag läser nu är en i genren om tankens kraft. Just denna bok får vi se om jag tar mig igenom men jag tror på tankens kraft. Mycket. Blir jag vad jag tänker? Blir det som jag förväntar mig? Hursomhelst kan jag påverka min upplevelse.

2 kommentarer:

Yogamamma sa...

Tankens kraft - läser du möjligtvis The Secret? Om inte mottas tips tacksamt (jag har fö läst The secret och gillade den skarpt)

Uttrycksrum sa...

God gissning. Lagen om attraktion är häftig i The Secret. Den här boken heter Bli en vinnare med kognitiv coaching, Eva Rusz. Njae.