onsdag 9 juli 2008

Om jag hade haft

min kamera (batteriet urladdat och laddaren är kvar på Gotland) skulle jag ha bjussat på hur trist och svart min kastrull nu ser ut i botten, för att variera mig lite. Inte bara frossa i inlägg om min själsliga och andliga utveckling genom naturupplevelser och möten som annars verkar vara ett tema i mitt liv just nu.

Jag lyckades med bedriften att bränna fast spaghettin i botten hur som helst. Och där hade jag 8 munnar vid bordet att mätta. Jag sneglar lite avundsjukt på ett och annat matlagningsbesjälat inlägg i någons blogg, spättor från Orust...

2 kommentarer:

LA Girl sa...

Hej Lotta!

I just love your blogg ... if I may I would like to read it every night for inspiration and a big smile on my face for your absolutely beautiful and poetic way of beskriving everything is life ... and complementing your words with such sonderful photos! Much Love, Joan

Uttrycksrum sa...

Tack Joan! Jag blir väldigt glad för dina ord! Much Love, L