fredag 11 juli 2008

Denna fredagskväll


Har rensat, röjt, sorterat, kastat. I eftermiddags började jag och nu tror jag har fått upp ångan tillräckligt för att fortsätta i morgon. Detta röjande gör mig gott! De gamla unkna energivråna ger plats för luft, nytt och fräscht. Funderar också på att tvätta köksgardinerna i samma höj!

Har hängt om några tavlor. Blev glad av att plocka in några spretiga, rätt anspråklösa prästkragar till toaletten... (jag tycker nog ändå inte att fotot gör dem rättvisa)

Maken har suttit denna fredagkväll vid datorn med vår 8-åring klistrad tätt intill sig och bytt fotbollsbilder via Blocket med andra 8-åringars mammor och pappor. Det skulle jag inte ha tålamod med.

Titta in här om några dagar om ni vill se några hundvalpar som idag bara är 3 dagar gamla.

Inga kommentarer: