måndag 16 juni 2008

En lång och fyllig tur

Jag mötte min medskuggkramare, liksom jag laddad med bok. Vårt första stop på färden blev ett café med jättekanelbulle, vårt andra en tairestaurant. Vårt tredje blev en brygga i Karlbergskanalen där vi stannade tills vi blivit tillräckligt vindpiskade. Slutligen landade vi inne i en engelsk tesalong där vi fick upp värmen igen.... Blev det några nyupptäckta skuggor som omfamnades? Kanske inte direkt nya, men rik var resan på många sätt, inte minst skuggrik!

Och nya dofter bakom kronbladen!

2 kommentarer:

C. Meow sa...

Vad roligt ... du är tillbaka upptäcker jag sent omsider. Massor med små guldkorn att läsa. Bloggen är det den är, finns inga gränser eller krav på hur den ska vara och det är väl jätteskönt :)

Uttrycksrum sa...

Men hej Camilla! Jag gillar just det, det fria utrycksrummet! Jag har följt dig också, din vurm för skräckisar bl a...