söndag 18 maj 2008

Precision


Vad kallas ett sånt skott? Toppskott?

4 kommentarer:

Borsökna Östergård sa...

Vilken glad överraskning att du startat en blogg!!! Första kommentaren kommer här! Bild (och ord så klart) har ju länge varit ett starkt uttrycksmedel för dig :) Ulf vinkar också till dig i ditt uttrycksrum!

Uttrycksrum sa...

HUrra, min första kommentar! Tack! Har ingen aning om hur aktiv jag själv kommer vara här...med att svara. Känns lite som sockerdricka just nu!

Anonym sa...

Raring! Blev först jätteförvånad och likaså kändes det självklart. Vilket fint namn. Och nyfiken på vad ett liv med blogg kan ge har jag ju som du vet varit själv ett tag. Inte där (ännu) i vart fall. Kram på dig

Uttrycksrum sa...

Oj, jag märker att jag gillar att kallas raring! Du anonym, är det dig jag träffar på lunch på torsdag?
kram tillbaka