måndag 26 maj 2008

Nu är det GOTT nog



TACK alla ni som tittat in här. Tack ni som lämnat kommentarer. Tack ni som välkomnat mig till blogg-världen. Jag har haft det toppen!


En liten röst började viska igår, sent, i kvällsbadet. OCh nu ropar den: Nu är det GOTT nog!

Något säger mig att det är viktigt att jag lyssnar på den rösten. Så trots att min undersökning bara varat en liten stund här på jorden och jag har haft mycket stort utbyte av att blogga, så låter jag min undersökning stanna här. Åtminstone tillsvidare.


KOmmer dock att fortsätta att hälsa på hos några av de bloggar jag börjat jogga i.


TACK, TACK, TACK och KRAM!

11 kommentarer:

Borsökna Östergård sa...

Full respekt för ditt fattade beslut. Kika dock in på exempelvis Bodil Malmstens blogg (www.finistere.se)...en annan variant av bloggande. Där man bara läser. kram.

Anonym sa...

Samma kommentar får du här. Inte förvånad. På samma sätt som det kändes naturligt att du skulle skapa en blogg. Bodil Malmsten är f.ö. toppen. Unni Droegges är argsint men bitig och samhällsaktuell. Kram från mig också

C. Meow sa...

Hm, kommer sakna dina iakttagelser men man ska lyssna på sin inre röst. Hoppas du får en riktigt härlig sommar och att man får läsa en och annan kommentar. Kram och ha det gott

C. Meow sa...

Men innan du går ... Vad var apparaten för grej? :D

Uttrycksrum sa...

AnkieF o anonym, tack! kram

Camilla, tack! Jag kommer lämna spår inne hos dig. Allt gott till dig med!

Apparaten, det är en bloggsensor, som ger dig en signal var du än är om att du fått kommentarer, eller svar på dina kommentarer hos någon annan. (nejdå, det är ett fickminne/diktafon, som du kan använda när du sedan vill sända ljudfiler till någon)

Yogamamma sa...

Vacker insikt du fått. Dock blir jag lite ledsen eftersom jag precis vant mig vid att vara här varje dag. Så jag kommer att sakna dig.

Uttrycksrum sa...

Vad god du är, yogamamman! Kommer följa dig.

Anonym sa...

Var bara borta ett par dar - å så det har svängt sen sist. Hoppas att du ångrar dig. Såg fram emot dina personliga betraktelser - alltifrån dina spot on relationsbetraktelser till din fantastiska bajshumor. Får återgå till liveversionen igen. kram/M

Uttrycksrum sa...

M, tack! Det där med humorn - den som nämnde´t han klämde´t. See you soon! Kram!

Märta Stewart/ Min stora lilla värld sa...

Saknad. Respekt. Kram.

Uttrycksrum sa...

Tack, storalilla! Kram! Förväntar mig en ruffsig och annorlunda entré på lördag...