tisdag 5 januari 2010

Årets Ärkeängel

Vi har en lek, jag och några vänner, där en av dem drar ett årligt änglakort, för var och en av oss. (Förra året blev det denna) Här sitter jag nu och ler åt hennes mail Victory!:

"Vackra vän!
På Ditt kort för 2010 står det Victory! Och det är Ärkeängeln Sandalphon som står för det.
Om jag förstår dig rätt- vad du längtar efter och vill bidra med - så tror jag detta kort är mitt i prick och kommer att kännas inspirerande både för dig och mig, som fick samma kort..."

Undertexten lyder;
"Your prayers have been heard and answered. Have faith"

Additional message;
"You deserve this time of victory. Your unwavering focus and dedication have resulted in blissful manifestation. Peace and plesant feelings are yours right now. Let your focus be on this present moment and savor each feeling and experience fully. Know that the future is taken care of in a positive way, as you allow yourself to enjoy the present moment. Feel god about who you are and know that your success benefits others".

Information om Sandalphon
"Sandalphon is one of the two archangels who were mortal men, who lived such remarkable spiritual lives that they ascended into archangels (the other one is Metatron). Sandalphon can help your life be a masterpiece as well. Ask him to help you live in integrity, with your spiritual gifts of prophecy, healing and manifestation fully awakened. Sandalphon can help you speak your truth openly, in a way that benefits everyone. He'll also help you appreciate all the miracles and victories - of every size - in your life"

6 kommentarer:

Yogamamma sa...

Det här inspirerade mig att ta fram mina egna änglakort, kanske dags att ta reda på vilken jag får med mig som ledsagare detta år.

Uttrycksrum sa...

Vad kul! OM du känner för det, berätta gärna vilken det blev :)

Sophia B sa...

Änglakorten - finns de att få tag på?

Uttrycksrum sa...

JAg ska kolla och återkomma, Sophia! Vill du säga hur du hittade in här?

Sophia B sa...

Visst - jag läser Yogamammas blogg, som länkade. I ärlighetens namn trodde jag att det var hennes inlägg jag kommenterade. Annars hade jag nog presenterat mig i förbifarten. :)

Tyckte änglakorten lät fantastiskt trevliga.

Uttrycksrum sa...

Aha Sophia, då vet jag. Min läseskara är inte så stor och jag blir nyfiken när jag ser ett nytt namn :). Vi frågar Yogamamman om hon vet var korten kan hittas.