fredag 6 november 2009

Komma till skott

Har skjutit på det länge. Något jag påbörjade 2008 men ännu inte gjort det som krävts, rent administrativt. Blir lat, snirklig och plötsligt intresserad av massa andra saker, som en reflex, vid blotta tanken på att sätta mig ner på rumpan, faktiskt leta fram och sammanställa de uppgifter som behövs för nästa nivå av certifiering i min roll. Äntligen tar jag i min surdeg. Det är en verkligt bra sak att göra med tanke på att detta ska vara mitt rensningår. Ta i surdegarna!

Uppdatering: Som vanligt när man börjar ta i saker, beta sig igenom, litet steg för steg, känns det bra. Jag har i samband med detta kommit i kontakt med massor av människor jag coachat de senaste åren (för att få deras OK på att ta dem med i min logg över verifierade coachtimmar). Så kul!

Inga kommentarer: